دو هفته مانده به پایان لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور تیم پتروشیمی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم‌ های پتروشیمی بندرامام ، تایدواتر هرمزگان و دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء همراه بود.

پتروشیمی با پیروزی ۵-۱ در مقابل صنعت نفت آبادان ، دو هفته مانده به پایان لیگ برتر از هم اکنون قهرمان این بازی ها لقب گرفته است .

تایدواتر با پیروزی ۵-۱ در مقابل دانشگاه یزد ، کماکان تلاش می کند تا جایگاه دوم خود را حفظ نماید ، تایدواتر برای تصاحب این جایگاه رقیب سرسختی همچون نفت آبادان را در مقابل دارد و می بایست با این رقیب قدرتمند در آبادان مبارزه کند. 

دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیاء که طی هفته های اخیر بازی های بهتری را به نمایش گذاشته ، موفق شد با نتیجه ۶-۰ ناب استیلی های جوان را از پیش رو برداشته و ضمن تلافی بازی دور رفت ، با شایستگی در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد .

از نکات جالب هفته های اخیر بازی های درخور تحسین مهدی خوش مرام عضو سابق تیم‌ ملی امید و از بازیکنان برتر سال های گذشته در مقابل رقبای جوان تر و مطرح خود می باشد ، خوش مرام این هفته نیز موفق شد تنها پیروزی دانشگاه یزد را در مقابل امیر حسین هدایی دارای رنکینگ یازده ملی از تایدواتر کسب کند.

جدول امتیازی تا پایان هفته هشتم :

۱، پتروشیمی ۲۲.۵ امتیاز

۲.تایدواتر ۱۵.۵

۳.آبادان ۱۳

۴.رعد ۸.۵

۵.دانشگاه یزد ۶.۵

۶.ناب استیل ۶

انتهای پیام/

نتایج لیگ برتر تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار