احمد آبادی گفت: پیگیر وضعیت دانشجویان دستگیر شده هستیم  و برای آزادی هرچه سریع‌تر آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

پیگیر وضعیت دانشجویان دستگیر شده دانشگاه تهران هستیمبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان اظهار داشت: با تمام توان از مراجع مختلف، پیگیر وضعیت دانشجویان دستگیر شده هستیم  و برای آزادی هرچه سریع‌تر آنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به رخدادهای اخیر و تاکید بر این نکته که منبع و منشا اتفاقات اخیر، دانشگاه تهران نبوده و شرایط اعتراضی از بیرون وارد دانشگاه شده است، از دانشجویان خواست برای به نتیجه رسیدن پیگیری مسئولان دانشگاه برای آزادی افراد دستگیر شده، همچنان آرامش خود را حفظ کرده و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

نیلی احمدآبادی در پایان سخنان خود، ضمن پاسخگویی به برخی پرسش‌های حاضران در جلسه، از نمایندگان شورای صنفی به خاطر پذیرش مسئولیت پیگیری مسائل دانشجویی و صنفی دانشجویان قدردانی کرد و به آنها اطمینان داد که دانشگاه تا حد امکان در رفع دغدغه‌های آنان خواهد کوشید.

انتهای پیام/

وضعیت دانشجویان دستگیر شده در اغتشاشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.