ديدار صميمی استاندار آذربايجان غربی با سيامند رحمان، قویترین مرد پارا المپیک جهان

استاندار آذربایجان غربی: سیامند رحمان افتخار بی بدیل ایران و استان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ استاندار آذربایجان غربی در ديدار صميمی با سيامند رحمان رکورد دار وزنه برداری معلولین جهان گفت: سیامند رحمان افتخار بی بدیل ایران و استان آذربایجان غربی است و وظیفه ماست که تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات این ورزشکاران عزیز بکار گیریم.

شهریاری افزود: اینکه ورزشکاری اخلاق مدار مانند سیامند رحمان، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بارها در صحنه های بزرگ بین المللی به اهتزاز درآورده، مایه مباهات و افتخار و بسیار ارزشمند است.

سیامند رحمان نیز در این دیدار گفت: پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف دنیا داشته ام اما آن عشق و علاقه ای که به کشورم، پرچمم و استانم دارم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

وی از آمادگی برای حضور در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو نیز خبر داد و گفت: امیدوارم با عنایت خداوند متعال و دعای خیر مردم، بتوانم در مسابقات پیش رو نیز برای کشورم و استانم افتخار آفرینی کنم.

رحمان همچنین از مسئولان و فدراسیون ورزش های معلولین خواست توجه و حمایت بیشتری از ورزشکاران معلول داشته باشند.

مدال طلای پارالمپیک 2012 لندن و 2016 ریو، مدال طلای مسابقات جهانی 2008 آمریکا، 2010 مالزی، 2011 و 2014 امارات و 2017 مکزیک، مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو و 2014 اینچئون و مدال طلای مسابقات بین المللی 2010 لیبی و 2011 اردن از جمله افتخارات جهان پهلوان سیامند رحمان است.

همچنین سیامند رحمان از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان برترین ورزشکار پارا المپیکی سال ۲۰۱۷ برگزیده شده است.

انتهای پیام/ح

دیدار استاندار آذربایجان غربی با سیامند رحمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.