مسابقه عکاسی به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها و حفاظت از تالاب‌های ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد، مسابقه عکاسی از تالاب‌ها با محور‌های خدمات، کارکردها، فرصت‌ها و تهدیدات تالاب و ارتباط آن با زندگی شهری و روستایی و انسان‌ها برگزار می‌شود.

این مسابقه درهفت گروه موضوعی معرفی تالاب و اهمیت‌های آن، معرفی تهدیدات تالاب و فرصت‌های ایجاد شده توسط آن، تاثیر تالاب بر ایجاد زندگی شهری و روستایی پایدار، چشم انداز تالاب ها، تفریح و گردشگری، تنوع زیستی تالاب و رابطه انسان با تالاب برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود، بخش اول عکس‌های که با دوربین عکاسی دیجیتال حرفه‌ای عکاسی شده و بخش دوم، تصاویری که با دوربین تلفن همراه گرفته شده اند.

شرکت در مسابقه برای همه افراد آزاد و مهلت ارسال آثار تا ۲۹ دی ۹۶ است.

عکس‌ها ارسالی در این مسابقه می‌بایست توسط خود شخص تهیه شده باشد و طرح حفاظت از تالاب‌های ایران دارای حق استفاده از عکس برای اهداف آموزشی، نمایشگاهی، تبلیغاتی و بدون محدودیت است.

به شرکت کنندگانی که اثر آن‌ها برای نمایش درنمایشگاه جانبی درمراسم روز جهانی تالاب‌ها پذیرفته شده باشد، اطلاع رسانی خواهد شد.

حداکثر حجم عکس‌های ارسالی در ممرحله اول ۲ مگا بایت است؛ عکس‌های ارسالی در بخش حرفه‌ای می‌بایست در فرمت JPEG و دارای حداقل عرض ۳ تا ۴ هزار پیکسل باشند.

عکس‌های ارسالی می‌بایست مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند، خودداری شود.

همچنین عکس ها‌ی ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

آثار ارسالی نباید در مسابقه پیشین یا مسابقه‌های عکاسی دیگری شرکت کرده باشند و تمامی آثار باید دارای شرح مختصر و اطلاعات مربوط به شخص (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نام پدر، شماره تلفن ثابت و همراه وآدرس پستی)، مکان، زمان عکس‌برداری و فیلمبرداری باشند.

شرکت در مسابقه از طریق ارسال آثار از طریق پیام رسان تلگرام با شماره ۰۹۳۰۲۹۲۴۹۵۸ و آدرس CIWPaz@ و ارسال آثار از طریق ایمیل cepa.ciwp@gmail.com امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مسابقه عکاسی به کانال رسمی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران به آدرس CIWPir@، سایت سازمان حفاظت محیط زیست به آدرس: www.doe.ir و همچنین با شماره‌های ذیل تماس ۰۲۱۸۸۲۴۱۶۵۸ و ۰۲۱۴۲۷۸۱۸۸۵ حاصل کنند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقه عکاسی از تالاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.