مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز خبر داد؛

صدور ۲۱۰ جلد سند روستایی و شهری در شیراز

۲۱۰ جلد سند روستایی و شهری در ۶ ماه نخست امسال در شیراز صادر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مسعود صف‌شکن مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز در دیدار با رییس اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه‌ ۴ شیراز با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۲۱۰ جلد سند روستایی و شهری صادر شده، گفت: تعداد  سندهای روستایی و شهری صادر شده از ابتدا تا پارسال بیش از ۵۰ هزار و ۱۲۴ جلد بوده است.

وی با ارائه گزارشی از تملک اراضی مسکونی در روستا‌های شهرستان شیراز در راستای توسعه مسکونی روستا‌ها از ابتدا تا پارسال بیان کرد: دراین مدت یک هزار و ۳۰۵ هکتار زمین تملک شده است.

رئیس بنیاد مسکن شیراز با اشاره به افزایش تعامل بین دستگاه‌ها برای رسیدن به توسعه منطقه‌ای با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت راهکاری جهادی در راستای توسعه‌ی منطقه است، افزود: آمار عملکرد و آمار پرونده‌های ارسالی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اداره ثبت اسناد و املاک امسال خواستار فعالیت بیش از پیش برای افزایش شمار اسناد شد.

مدیر بنیاد مسکن شیرازافزایش انگیزه روستاییان برای ماندن در روستا ها، ایجاد مهاجرت معکوس به روستاها، رسمیت بخشیدن به املاک روستا‌ها از اثرات مثبت خدمات عمرانی و صدور سند مالکیت املاک روستایی دانست.

همچنین غلامحسین رئیسی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه ۴ شیراز با اعلام آمادگی برای تداوم همکاری‌ها ادامه داد: توسعه فرایند‌های مختلفی دارد و بدون شک تعامل بین دستگاه‌ها گامی اساسی برای رسیدن به توسعه همه جانبه است.
انتهای پیام/ت

صدور سند روستایی و شهری در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار