معاون زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور تهدید محوری را پایه برنامه‌ریزی‌های این سازمان اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار رضا مهدی پور در شورای پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه هدف ما تقویت استانداری‌ها در حوزه آسیب‌پذیری است گفت: آن‌ها با برنامه‌ریزی‌ها دقیق در جهت جلوگیری از بروز اتفاقات در شهر‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلاتی برای شهر و مردم به وجود نیاید.

معاون زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه کنترل آسیب از دیگر ضروریات است، افزود: باید بتوانیم در سال‌های آینده به‌گونه‌ای عمل کنیم که مسائل پیگیرانه و بهداشتی اولویت اول استان‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اولویت‌های پدافند زیستی در کشورخاطرنشان کرد: رصد و پایش یکی از این اولویت‌هاست که باید ببینیم با چه مسئله‌ای مواجه هستیم و دیگری نیز بحث شناسایی و تشخیص است که الآن متأسفانه یک عقب ماندگی داریم که اتفاقاتی که با آن روبه‌رو می‌شویم را نمی‌توانیم متوجه شویم که علت آن چه چیزی بوده و آیا طبیعی رخ داده یا غیر طبیعی، این یکی از مشکلاتی است که در کلیه استان‌ها با آن مواجه هستیم.

مهدی پور با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سازمان پدافند غیرعامل استان یزد قابل قبول است، تصریح کرد: استان یزد با توجه به اقدامات مناسب خود، نسبت به دیگر استان‌ها که در هنگام بروز یک آسیب در سراسر آن استان فراگیر می‌شود از مزیت و قابلیت بسیاری خوبی برخوردار است و مشکل این‌چنینی را با آن روبه‌رو نیست.

معاون زیستی سازمان پدافندغیرعامل کشور تقویت زیرساخت‌های تخصصی را یکی از اولویت‌های این سازمان دانست و افزود: ما اگر در یک حادثه و رخدادی متوجه نشویم که با چه چیزی روبه‌رو هستیم بدون شک پاسخ درستی نیز برای آن نداریم.

وی پایه برنامه‌ریزی سازمان پدافندغیرعامل را تهدید محوری عنوان کرد و گفت: ما در جهت تقویت شناسایی و تشخیص تهدیدات با استان یزد همکاری می‌کنیم که یک کار بسیار ارزشمند و مناسبی است.

انتهای پیام/ ا

تقویت زیرساخت‌های تخصصی  یکی از اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار