احتمال تحریم فراگیر رسانه ملی توسط آمریکا

طبق گزارش برخی منابع خبری، آمریکا تا چند روز آینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به طور فراگیر تحریم می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش برخی منابع خبری، آمریکا تا چند روز آینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به طور فراگیر تحریم می‌کند.

این تحریم‌ها که پیشتر در زمان باراک اوباما صادر شده بود در فعالیت دفاتر خارج از کشور این سازمان؛ حساب‌های بانکی افراد وابسته به صدا و سیما و همچنین خرید برنامه‌های تلویزیونی و پخش ماهواره‌ای محدودیت‌هایی ایجاد خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد دونالد رئیس جمهور آمریکا قصد دارد به بهانه ناآرامی‌های اخیر در ایران، رادیو و تلویزیون ملی این کشور را تحریم کند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۳ تحت تحریم آمریکا قرار دارد اما به دنبال امضای توافق هسته‌ای، اوباما و ترامپ هر ۶ ماه این تحریمها را تعلیق کرده‌اند.

به گفته این منبع آگاه، ترامپ تصمیم گرفته است در اواسط ماه جاری میلادی که موعد تمدید معافیت‌های تحریمی ایران ذیل برجام است، از امضای تعلیق دوباره تحریمهای مرتبط با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خودداری کند.

منبع مذکور به گاردین گفت ترامپ توسط اطرافیانش متقاعد شده است که تحریمهای بانک مرکزی ایران را مجددا تعلیق کند اما برای نشان دادن حمایت عملی خود از اغتشاشات اخیر در ایران، برخی سازمان های دیگر از جمله صدا و سیما و افراد مرتبط با آن را به بهانه نقض حقوق بشر هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

تحریم صدا و سیما توسط آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
امریکا بره کشور خودشو جمع کنه اول
Germany
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
چطور مگه چی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
برای چی میخواد این کارو کنه
United States of America
فرامرز
۰۲:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۶
آمریکا چقد فضول شده به همه کاری دخالت میده خودشو
آخرین اخبار