تظاهرات نظامیان زن آمریکایی در مقابل پنتاگون در اعتراض به اذیت و آزار جنسی

تظاهرکنندگان زن آمریکایی با سر دادن شعارهایی از شرایط موجود و ترس قربانیان از افشای تجاوز جنسی در بین نظامیان انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ حدود ۳۰ زن نظامی فعلی یا سابق آمریکایی روز دوشنبه با نادیده گرفتن سرمای هوا مقابل پنتاگون تجمع کردند تا نگاه‌ها را متوجه مسئله آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا کنند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعار «انکار یک سیاست نیست و انتقام‌جویی کافی است» از شرایط موجود و ترس قربانیان از افشای تجاوز جنسی در بین نظامیان انتقاد کردند. این در حالی است که آمار‌های رسمی پنتاگون از ۲۰ هزار مورد تجاوز جنسی در پنج سال گذشته در ارتش آمریکا حکایت دارد.

بر اساس گزارشی که پنتاگون به تازگی منتشر کرد شمار زیادی از قربانیان از ارائه گزارش خودداری می‌کنند بنابراین آمار واقعی به نظر می‌رسد بسیار بیشتر است.

تظاهرکنندگان با حمایت از جنبش «Me Too» که در شبکه‌های اجتماعی شروع شده است حمایت خود را از طرح کرستن جیلی براند سناتور دموکرات اعلام کردند تا زمینه افشای تجاوز و آزار و اذیت جنسی تسهیل شود.

گری راس سخنگوی پنتاگون اعلام کرد این وزارتخانه در پی ترغیب «افشای تجاوز جنسی به شیوه‌ای که به قربانی امکان دهد مراقبت‌های لازم را دریافت کند و فرد خاطی مجازات شود» است.

 انتهای پیام/

تظاهرات نظامیان زن آمریکا در اعتراض به آزار و اذیت جنسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار