سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: طی امسال 4 هزار و 200 دانش آموز استثنایی در مدارس استثنایی استان مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مهران باهری، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: معلم محور اصلی تمامی فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی است و نقش موثری در تحقق اهداف سازمانی آن دارد.

وی با اشاره به تفاوت های فردی دانش آموزان استثنایی اظهار کرد: کار کردن با دانش آموزان استثنایی سخت است اما وقتی با عشق همراه می شود لذت بخش است.

باهری از اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سه مدرسه استثنایی شهر کرمان به صورت پایلوت استانی خبر داد و افزود: از نظرات و پیشنهادات معلمان مدارس استثنایی در برنامه و فعالیت های حوزه ستادی استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه تحصیل هر دانش آموز استثنایی 4 برابر یک دانش آموز عادی است تصریح کرد: جذب کمک های خیرین و مردمی برای کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس ضروری است .

باهری با بیان اینکه طی امسال 4 هزار و200 دانش آموز استثنایی در مدارس استثنایی استان مشغول تحصیل هستند، گفت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی ، پرورشی و توانبخشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان است.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سه مدرسه استثنایی شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار