رئیس حوزه هنری کشور ظرفیت‌های بالای استان کردستان در حوزه موسیقی را نیز برشمرد و گفت: برای همه کارها و مراسمات در کردستان موسیقی وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری کشور دوشنبه‌شب در برنامه تلویزیونی «چریکه‌ی شو» که  به صورت زنده از سیمای مرکز کردستان پخش شد، گفت: کردستان، استانی ویژه است و به همین دلیل حوزه هنری هم در این استان رسالت سنگینی را بر عهده دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنم به واسطه وجود همکاران توانمند در استان کردستان به جایگاهی در شأن مردم استان برسیم.

رئیس حوزه هنری کشور از پردیس سینما بهمن سنندج به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین سینماهای حوزه هنری در کشور نام برد و گفت: این پردیس ظرفیت و مرکز فرهنگی بسیار ارزشمند برای بهره‌مندی هنرمندان و هنردوستان استان است.

وی نسبت به ایجاد این دست مراکز در سطح استان ابراز امیدواری کرد و گفت: وظیفه حوزه هنری ایجاد این مراکز نیست، ولی جاهایی که احساس نیاز بوده، این نهاد انقلابی ورود کرده و اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

مومنی خاطرنشان کرد: حوزه هنری همواره تلاش کرده از امکانات خود در زمینه تولیدات استفاده کند.

مومنی در بخش دیگری از سخنانش، ظرفیت‌های بالای استان کردستان در حوزه موسیقی را نیز برشمرد و گفت: برای همه کارها و مراسمات در کردستان موسیقی وجود دارد و صدا و سیمای استان این مهم را خوب تشخیص داده و اقدامات خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت انجام داده است.

وی در ادامه به کارنامه درخشان حوزه هنری کردستان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این قدرشناسی و قدردانی مردم کردستان از کارهایی که انجام می‌شود قابل تقدیر است و باید چنین فرهنگ ارزشمندی به مردم سایر نقاط کشور هم تعمیم یابد.

وی با بیان اینکه در برخی جاها خوبی‌ها کمتر دیده می‌شود، اظهار داشت: لیاقت مردم قدرشناس کردستان بیشتر از  اینهاست و قطعا حوزه هنری کردستان با وجود داشتن نیروهای متعهد و توانمند، تلاش‌های خود را استمرار می‌بخشد.

وی اضافه کرد: تولید فیلم‌های کوتاه در سطح بالای کمی و کیفی از کارهای ارزشمند در کردستان است که این استان را به قطب تولید فیلم کوتاه تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ د م

تولید آثار ارزشمند از اولویت های حوزه هنری است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.