برگزاری جشن قهرمانی مس سونگون درتبریز

جشن قهرمانی مس سونگون امروز با حضور مسئولان ورزشی کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اصلان سپهروند مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: جشن قهرمانی این تیم امروز پس از دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با شهروندساری با حضور مسئولان ورزشی کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود.
 

مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری از هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز چهارشنبه از ساعت 15 شروع می شود.

وی اعلام کرد: برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال از مسئولان ورزشی کشور همچون وزیر ورزش و جوانان، معاون وزیر ورزش و جوانان، و نائب رئیس فدراسیون فوتبال و معاون وزیر صنعت و معدن دعوت شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان با اعلام اینکه در بین دو نیمه بازی مس سونگون و شهروند ساری برنامه فرهنگی برگزار شده و در پایان بازی جشن قهرمانی تدارک دیده شده است، از عموم هواداران باشگاه مس سونگون برای حضور در این جشن و حمایت از تیم خودشان در بازی هفته پایانی لیگ برتر فوتسال دعوت کرد.

پیش از این تیم مس سونگون با کسب 62 امتیاز قهرمانی خود را در لیگ برتر فوتسال کشور مسجل کرده و تیم شهروند ساری با کسب 30 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارد.

 

انتهای پیام/ش

دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و شهروند ساری درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.