به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ علی جان صادق پور،مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به افزایش فعالیت سامانه 122 برای ارائه خدمات آنلاین به مردم گفت: در سال حدود 165 تا 170 هزار تماس از سوی شهروندان به این سامانه برقرار میشود که نزدیک 60 درصد این تماسها منجر میشود که افراد مراجعه حضوری نداشته باشند و در منزل نیازمندیها و خدمت مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه حدود 13 هزار حادثه در سال گذشته برطرف شده است خاطرنشان کرد: برای زمان بحرانی که شبکه برق از دسترس خارج میشود تمام تأسیسات برقرسانی در کنار ژنراتورها نصب شده که اگر شبکه با تهدید مواجه شود چالشی به وجود نیاید.
وی عنوان کرد: کل تأسیسات استان به سامانه تلهمتری متصل است و رصد میشود و ارسال فرمان صورت میگیرد که بخشی از این سامانه هوشمند است.
علی جان صادق پور افزود:61 هزار نمونه سنجش در شبکههای آب استان در حوزههای شیمیایی، میکروبی و کلرسنجی و کدورت انجام شده که نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.
انتهای پیام/ت