مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد با اشاره ویژگی‌های عضویت در صندوق بیمه روستاییان و عشایری گفت: مزایای این صندوق باید بیش‌ازپیش برای روستاییان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد یارمند مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد با بیان این‌که یکی از اقدامات خوب دولت که در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان صورت گرفته ایجاد صندوق بیمه روستاییان و عشایر است که ثمرات آن در بین روستائیان دیده می‌شود گفت: فواید این بیمه باید به طور کامل برای روستائیان معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت افزایش تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر بخشداران، شورا‌ها و دهیاران با صندوق بیمه روستایی، افزود: صندوق بیمه روستائیان فرصتی مناسب در راستای تأمین رفاه اجتماعی در بین روستائیان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد با اشاره به این‌که محور اصلی این حرکت مشارکت و عضویت مردم در این صندوق است، گفت: حمایت دولتی از صندوق بیمه روستایی و عشایری مستلزم عضویت روستاییان در این صندوق است.

حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هم در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این صندوق اشاره کرد و از جذب ۲۳.۸ درصدی عضویت در این صندوق خبر داد.

انتهای پیام/ ا

تبیین مزایای صندوق بیمه روستاییان وعشایری بیش از پیش برای روستاییان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.