ارتقا امنیت اجتماعی ضامن رشد و توسعه استان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: ارتقا امنیت اجتماعی ضامن رشد و توسعه همه جانبه استان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نخستین جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی امسال استان گفت: مسئولان و دستگاه‌های متولی بویژه نهاد‌های فرهنگی باید عوامل تهدید کننده امنیت اجتماعی را شناسایی و با انجام کار‌های پژوهشی و نیازسنجی مناطق هدف و با ارائه راهکار‌های لازم امنیت اجتماعی را افزایش دهند.


سید محمد کاظم نظری به برخی معضلات تهدیدکننده امنیت اجتماعی از جمله نداشتن سرویس ایاب و ذهاب عمومی، کودکان کار و خیابانی، تالار‌های عروسی و نامتوازن بودن امکانات شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: برای کاهش این معضلات باید از ظرفیت اساتید و دانشجویان نخبه استفاده کرد.


وی بر شناسایی و احصاء عوامل تهدیدکننده امنیت اجتماعی سایر شهر‌ها و روستا‌های استان توسط مسئولان متولی تاکید کرد.


معاون اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان ایجاد و ارتقاء امنیت پایدار را مستلزم مشارکت و همکاری آحاد مردم استان دانست و گفت: نیروی انتظامی هم با تمام امکانات و نیروی انسانی در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری تلاش می‌کند تا امنیت و آسایش مردم استان را به بهترین نحو ممکن تامین کند.


سرهنگ تاج الدینی فضای مجازی و نزاع‌های دسته جمعی را مهمترین عوامل تهدیدکننده امنیت اجتماعی مردم برشمرد و خواستار ساماندهی این آسیب‌های اجتماعی شد.


وی گزارشی را از مهمترین عملکرد نیروی انتظامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان ارائه کرد و گفت: کشف و ضبط بیش از ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، اجرای ۴۵ طرح مختلف در نقاط آلوده و جرم خیز، کشف ۳ هزار عدد قرص روان گردان، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، گشت‌های ارشاد پلسیی و برخورد با مظاهر بدحجابی و نظارت بر صنوف واماکن مختلف از جمله این اقدامات است.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هم این کارگروه را بازوی توانمند و اتاق فکری برای شورای تامین استان دانست.


حجه الاسلام میرمحمدی افزود: گرانی، بیکاری، تبعیض، کیفیت و کمیت آرد و نان تاخیر در ساخت واحد‌های مسکن مهر نارضایتی‌های مردم استان را در پی داشته است که مسئولان متولی باید فکری به حال این مشکلات کنند.

انتهای پیام/د

ارتقا امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.