معاون استاندار همدان گفت:بستر سواد آموزی برای اقشار آسیب دیده در استان فراهم می شود.

فراهم سازی سواد آموزی برای افراد بی بضاعت در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه چهارشنبه 20 دی در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان همدان،افزود: خوشبختانه وضعیت سواد در استان همدان از میانگین کشوری بالاتر بوده و تعداد باسوادان این استان طی سال گذشته و امسال افزایش یافته است .

وی تصریح کرد: ویژگی‌های فردی و فرهنگی موجود در همدان این استان را متمایز کرده و مردم را متوجه علم و دانش کرده است .

معاون استاندار همدان با بیان اینکه بستر سوادآموزی برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است، یادآور شد: نباید به پشت سر نگاه کنیم و دلخوش باشیم که درصدی از میانگین کشوری بالاتر هستیم بلکه باید با سرعت بیشتری بالاتر از هدفگذاری گام برداریم .

شاهرخی با اشاره به اینکه در اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان به لحاظ معنوی و سازمانی این ساختار وجود دارد که بتواند جهش بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به این ویژگی آموزش و پرورش استان ترغیب و تشویق افراد جامعه برای سوادآموزی ممکن و میسر است .

وی از بهزیستی استان همدان خواست تا آمار افرادی که فاقد امکان یادگیری هستند به آموزش و پرورش ارائه دهد و افزود: فرمانداران به صورت مرتب جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی را تشکیل داده و آمار شهرستانی را ارائه دهند .

معاون  استاندار همدان ادامه داد: فرمانداران از ظرفیت بخشداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستا برای تشویق و ترغیب افراد در جذب کلاس‌های سوادآموزی استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

فراهم سوادآموزی برای اقشار آسیب‌دیده در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار