اقامه نماز جماعت با حضور ۶۰۰ روحانی در مدارس یزد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که مستمر بودن حضور روحانیون در مدارس اثرگذاری بیشتری دارد، گفت: بیش از ۶۰۰ روحانی به منظور اقامه نماز در مدارس با آموزش و پرورش استان یزد همکاری می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد با بیان این‌که امسال در تمام مدارس آموزش و پرورش استان یزد نماز جماعت دایر است، گفت: در حال حاضر ۶۰۰ روحانی به منظور اقامه نماز جماعت با مدارس استان یزد همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که بحث گفتمان‌های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه استان در مدارس اجرا می‌شود، این برنامه با تعامل بسیار خوب و به‌صورت مستمر در مدارس سطح استان یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد در ادامه با اشاره به توسعه مبلغین مدارس امین در استان، افزود: ۵۶ واحد آموزشی از طرف حوزه علمیه دنبال می‌شود و حضور مبلغین در این مدارس بسیار چشمگیر و فعالانه است.

سرداری با بیان این‌که در مناسبت‌های مختلف طرح اعزام مبلغ در استان یزد اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این کار با همکاری حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد صورت می‌گیرد و در قالب گروه‌های مختلف در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مستمر بودن حضور روحانیون در مدارس از اثرگذاری بسیار بیشتری برخوردار است، افزود: حضور مستمر و شناسنامه‌دار شدن آن‌ها در مدارس می‌تواند در ارتباط هرچه بهتر رابطه‌ها بین روحانیون و دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد.

این مقام مسئول گفت: دوره توانمندسازی ائمه جماعات با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در استان انجام شده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به این‌که دیدار علما با دانش‌آموزان و بازدید آن‌ها از حوزه‌های علمیه برای جذب هر چه بیشتر آن‌ها در حوزه‌ها را پیگیری کردیم، تصریح کرد: پژوهش‌های مختلفی با شاخص دین و زیست‌شناسی در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ ا

برگزاری دوره توانمندسازی ائمه جماعات در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.