معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد گفت: نظارت بر واحد‌های نانوایی همانند سایر کالا‌ها البته با توجه و تأکید بیشتر باید توسط بازرسان مرتبط انجام شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد به همراه نمایندگان مرکز بهداشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اتحادیه صنف نانوایان به صورت سرزده از تعدادی از واحد‌های خبازی سطح شهر یزد بازدید نمود.

مهدی حاج حیدری  با اشاره به فعالیت نزدیک به ۶۵۰ واحد نانوایی در سطح شهرستان اظهار داشت: نظارت بر نحوه‌ی عملکرد واحد‌های نانوایی یکی از موضوعاتی است که در چند ماه گذشته با جدیت اجرایی شده و خواستار این هستیم این روند توسط بازرسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در آینده ادامه داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد با تأکید به اینکه با واحد‌های خبازی متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ در رابطه با قیمت نان و سایر موارد اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: درجریان بازدید‌های صورت گرفته از نانوایی‌ها ساعت و زمان پخت نانوایی ها، وزن چانه، قیمت، کیفیت نان و به ویژه وضعیت بهداشتی مورد نظارت و توجه قرار گرفته است.

معاون فرماندار یزد ادامه با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان به عنوان یک ضرورت است افزود: نانی که توسط واحد‌های خبازی تولید و عرضه می‌شود باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد ضمن اینکه در تهیه آن باید تمامی نکات بهداشتی نیز در نظر گرفته شود.

حاج حیدری خاطرنشان کرد: نان بعنوان غذای غالب مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد لذا یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، متصدیان نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

باکیفیت بودن نان ملتزم جدیت وتلاش نانوایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.