سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم فردا شهرآورد نصف‌جهان، مسابقه‌ای باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی امروز در نشست خبری قبل از شهرآورد نصف‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرآورد یک عشق بازی است که در همه جای دنیا وجود دارد؛ بازی قبلی را واگذار کردیم اما همه از بازی و جو استادیوم و رفتار دو تیم لذت بردند و فوتبال این چیز را کم دارد.

وی خاطر نشان کرد: یک بازی خوب برای ما و برای آن‌هاست؛ دلایل مختلفی وجود دارد که شرایط نیم‌فصل اول رقم خورد اما شرایط دو تیم در نیم‌فصل دوم خوب است و کرانچار از دوستان خوب من است؛ هر چند هفته یک بار با هم دیگر صحبت می‌کنم و وجود چنین مربی بزرگی به فوتبال ما خیلی می‌تواند کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان مطرح کرد: ذوب‌آهن مظلوم‌ترین تیم ادوار تاریخ فوتبال ایران است و هیچ تیمی به اندازه ما از داوری ضرر نکرده است؛ امیدوارم فردا یک مسابقه‌ای باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند.

قلعه‌نویی بیان کرد: سپاهان نقاط قوتی دارد و خط هافبک خطرناکی دارند؛ در خط حمله نیز بازیکنان سرعتی دارد و البته پاره ای نقاط ضعف هم دارد که در مورد آن فعلا صحبت نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: بودجه 12 میلیاردی برای باشگاه ذوب‌آهن و این همه رشته کمی خنده‌دار است ولی امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان در مورد عملکرد تبریزی، بیان کرد: مرتضی تبریزی این قابلیت را دارد که در لیگ‌های معتبر اروپا بازی کند؛ روزی به حسینی دروازه‌بان این روزهای استقلال گفتم تو یک عابدزاده دیگر هستی و اکنون هم در مورد تبریزی هم این صحبت را می‌کنم؛ اگر چند سال قبل برخی اصلاحات در مورد او صورت می‌گرفت، همانند عقیلی که دوسال توانست کاندیدای بهترین بازیکن آسیا و بعد هم لژیونر شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: اکنون هم در مورد تبریزی و چند بازیکن دیگرمان چنین تفکری را دارم؛ در نیم‌فصل اول برخی مشکلات درون خانوادگی داشتیم که همه هم می‌دانند.

وی افزود: فکر می‌کنم یک مهره تاثیرگذار داریم و آن هم ذوب‌آهن است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار