مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت : وظیفه اصلی آموزش و پرورش خدمت رسانی به مردم است.

محمدرضا جهان مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان گفت : استقلال،آزادی وجمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است وآن ها منشا و مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به روحیه انقلابی و ولایتمداری معلمان ودانش اموزان استان سمنان اظهار کرد: هدف اصلی آموزش وپرورش خدمت به مردم،حفظ نظام واسلام است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان ، پرچم را نماد وفاداری ،عزت وغرور ملت ایران دانست وگفت: مردم ایران نسبت به انقلاب و رهبری بسیار حساس هستند ودر راه دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب اسلامی جان خود رافدا می کنند.

خدمتگزاری عامل اصلی به اوج رسیدن دولت ها است

محمدرضا جهان خدمتگزاری را عامل اصلی به اوج رسیدن دولت ها عنوان کرد و گفت: فقط خدمتگزاری است که باعث می شود خدمات دولت ها برای همیشه در ذهن مردم به یادگار بماند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان سمنان برای ارایه بهترین خدمات به دانش آموزان و معلم ها، اقدامات فاخر وارزشمندی را به ودیعه نهاده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بر توسعه وانتقال ارزش های اسلامی به دانش آموزان تاکید کرد و گفت:رویکرد اصلی آموزش وپرورش نهادینه کردن حفظ باور ها وارزش های ملت در دانش آموزان در راستای سندتحول بنیادین است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار