مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک افزون بر ۹ هزار ورزشکار زن این استان به طور سازمان یافته در ۴۰ رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موسوی مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هم اینک افزون بر ۹ هزار ورزشکار زن این استان به طور سازمان یافته در ۴۰ رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

موسوی افزود: بانوان سیستان و بلوچستان در بسیاری از رشته‌ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و دو ومیدانی در عرصه ملی خوش درخشیدند.

وی وجود ۹ سرسرای ورزشی و ۴۵ باشگاه ویژه بانوان را از جمله امکانات ورزشی حوزه بانوان سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: علاوه بر این سالن‌های اختصاصی، ۱۴۰ سرسرای ورزشی ادارات و نهاد‌های مختلف در این استان وجود دارد که ورزشکاران به طور مشترک از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با وجود استعداد‌های خوب ورزشی برخی مشکلات نظیر نبود اسپانسر برای حمایت مالی از تیم‌های ورزشی، پرداخت هزینه‌های سنگین برای اعزام به رقابت‌ها سبب بروز مشکلاتی در حوزه ورزش بانوان این استان شده است.

بیش از ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

فعالیت ۴۰ رشته ورزشی ویژه بانوان

برچسب ها: ورزش ، ورزش بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار