معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:پیروزی در عملیات کربلای ۵ نتیجه تدبیر در عملیات کربلای 4بود.

عملیات کربلای ۵ یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های کشور بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت ۷۶ شهید عملیات غرور آفرین کربلای ۵ آذربایجان غربی و شهدای عرفه با بیان این که توجه و مطالعه تاریخ ایران می‌تواند خصوصا برای جوانان عبرت آمیز باشد گفت: ایران در دوره‌های مختلف قبل از انقلاب خصوصا در دویست سال گذشته همواره تحت سیطره سلاطین بی لیاقت بوده است و نتیجه این بی تدبیری‌ها تجزیه جغرافیایی ایران عزیز بود.
 
سردار پورجمشیدیان افزود: دوران دفاع مقدس یک دوران بی نظیر بود و در حالی که تمام استکبار در مقابل ایران اسلامی قرار گرفته بود یک وجب از خاک عزیز ایران از دست نرفت.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان همواره از اقتدار و تدبیر رهبر معظم انقلاب غافل هستند و قدرت ملت بزرگ ایران را نیز نادیده می‌گیرند و برای همین است که همیشه شکست می‌خورند.
 
وی اضافه کرد: بروز و ظهور شهدای انقلاب اسلامی و جوانان رزمنده انقلابی ثمره فکر و اعتماد امام خمینی ره بر ملت بزرگ ایران اسلامی بود.
سردار پورجمشیدیان گفت: پیروزی در عملیات کربلای ۵ نتیجه تدبیر در عملیات کربلای چهار بود.
وی افزود: عملیات کربلای ۵ یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های کشور بود به گونه‌ای که اسرای اسیر شده در این عملیان از ۱۱۰ یگان عملیاتی دشمن گرفته شده بود.
 
این مقام مسئول با بیان این که انتقاد‌ها باید در یک فضای آرام و با تعامل مطرح شود افزود: اغتشاشات اخیر با هدایت و راهنمایی دشمنان انقلاب خصوصا آمریکا و صهیونیسم و منافقین بود و گرانی‌ها و مشکلات کشور بهانه‌ای برای براندازی نظام اسلامی بود.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اما بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه دوباره نشان داد که نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب است.
 
مدیحه سرایی درباره مصائب اهل بیت عصمت و طهارت ع. از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
 
انتهای پیام/ن.م
 

برگزاری مراسم گرامیداشت ۷۶ شهید عملیات غرور آفرین کربلای ۵ در ارومیه

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.