قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور از پیش بینی ایجاد ۸۵۰ هزار شغل برای مددجویان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛برقعی قائم مقام کمیته امداد کشوردر جلسه آموزشی مدیران کمیته امداد استان مرکزی، از پیش بینی ایجاد ۸۵۰ هزار شغل تا پایان برنامه ششم توسعه کشور خبرداد و گفت: توانمند سازی اقتصادی خانواده‌های نیازمند مهمترین رسالت این نهاد است.

برقعی افزود:در ۹ ماه سال جاری ۳۰ هزار فرصت شغلی از طریق بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شده که با فعالیت بنگاه‌های زوده بازده اقتصادی پیش بینی می‌شود تا پایان سال مجموعا ۱۷۰ هزار شغل ایجاد شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۵ میلیون مددجو در کشور زیر پوشش نهاد کمیته امدادامام خمینی هستند و با توانمندسازی آموزش و ایجاد بستر‌های شغلی سالانه ۱۰ درصد از مددجویان از چرخه این نهاد حمایتی خارج می‌شوند.

موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی هم با بیان اینکه ۳۸ هزار نیازمند زیر پوشش این نهاد در استان مرکزی هستندگفت: تا کنون برای ۲ هزار و ۳۷۰ نفر در ۹ ماهه‌ی سال جاری اشتغال ایجاد شده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این جلسه جدیت عزم اراده و چابک سازی در کار‌ها، کاهش هزینه‌های جاری، افزایش بهره وری و مدیریت جهادی مدیران این نهاد را برای افزایش اعتماد عمومی و محرومیت زدایی موثر دانست.

آیت الله دری  تاکید بر توانمند سازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد گفت: کسب مهارت‌های زندگی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و چاره اندیشی برای اشتغال جوانان و رفع مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های نیازمند باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

سخنان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور  درباره اشتغال مددجویان در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار