شهردار اراک گفت: ۴ پل نیمه کاره کلان شهر اراک تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۴ پل نیمه کاره اراک تا پایان سال ۹۷

تاجران شهردار اراک درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای تکمیل ۴ پل نیمه کاره، هپکو، علم الهدی، شریعتی و پل شهید صیدی هستیم گفت: تمام تلاش ما این است که تا آخر سال آینده این ۴ پل به بهره برداری برسند و ان شاء الله پل نیمه کاره باقی مانده درشهر اراک نداشته باشیم.

تاجران افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا با تخمین زمان تکمیل پروژه ان شاء الله بتوانیم روز شمار همه‌ی این پل‌ها را نسب کنیم تا در معرض دید همه‌ی شهروندان قرار بگیرد.

وی با اشاره به مسیر‌های انحرافی انتهای هپکو که جدیدا ایجاد شده اضافه کرد: این مسیر‌ها به این دلیل ایجاد شده که ما مجبور بودیم راه‌های عرشه‌ی پل را به هم بدوزیم و اصتلاحا آماده کنیم و زیرگذر آن را هم آماده کنیم.

شهردار اراک ادامه داد: به ناچار و به طور موقت مجبور شدیم دور برگردان ایجاد کنیم که برای ایجاد این دوربگردان‌ها هزینه‌ی سنگینی شامل آسفالت ریزی، جدول گذاری و خط کشی صرف شده و رمپ مقابل هم آماده شده تا در ایام زمستان بدون مزاحمت کار پروژه ادامه پیدا کند و دست اندر کاران در دو شیفت کار کنند تا زود‌تر به نتیجه برسیم و پل آماده شود.

وی بیان کرد: بلوار انتهای هپکو هم به این دلیل بسته شده و دور برگردان مقابل پمپ بنزین در مسیر قرار گرفته تا تردد کامیون‌های پروژه راحت‌تر صورت گیرد و زیر سازی و کمپکت انجام شود تا زود‌تر کار را به مرحله آسفالت ریزی برسانیم و پروژه را تحویل مردم دهیم.

انتهای پیام / ج

۴ پل نیمه کاره اراک تا پایان سال ۹۷ افتتاح می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۳ دی ۱۳۹۶
تکمیل پل میدان شریعتی در اولویت قرار گیرد چون خیابان اصلی و پرتردد شهر اراک است
آخرین اخبار