با افزایش سطح زیربنایی بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار کوثر شمالی، مساحت آن به ۲۵۲ مترمربع خواهد رسید.

توسعه و زیباسازی بازار میوه و تره‌بار «شهرما»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، گفت: با توجه به استقبال و تقاضای شهروندان در خصوص افزایش تنوع در کمیت و کیفیت محصولات باغی و کشاورزی، این سازمان اقدام به توسعه سطح زیربنایی بازار میوه و تره‌بار «شهرما» واقع در بلوار کوثر شمالی کرده است.

احمد محبی افزود: بازار مذکور با مراجعه بیش از ۲۰ هزار شهروند به صورت ماهانه به عنوان یکی از بازار‌های پراستقبال «شهرما» در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به قدیمی بودن سازه آن، سازمان میادین نسبت به توسعه، زیباسازی و بازپیرایی سازه آن اقدام کرده است و در حال حاضر عملیات اجرایی طرح توسعه به پایان رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دی‌ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.


مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: به این بازار و با افزایش سطح زیربنایی آن، بستر مناسب برای راه اندازی غرفه‌های جدید و اشتغال نیروی کار و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.