افتتاح نمایشگاه هنری به رنگ ساوالان در اردبیل

اولین نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان با موضوع آیین ها و سنت های ایرانی پیش از ظهر امروز در نگار خانه خطایی افتتاح شد.

در این مراسم هاجر جمادیه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اولین نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان با موضوع آیین ها و سنت های ایرانی در نگار خانه خطایی اردبیل گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده بود ۱۲۰ اثر هنری در قالب نقاشی ،خوشنویسی و سفال گری در معرض دید عموم قرار گرفت .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: طی تلاش مستمر ۳ ماهه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در ۲۴ مرکز هنری رده های سنی ۶ تا ۱۷ سال  تحت آموزش و یادگیری این آثار هنری قرار گرفتند .

جمادیه با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ها و آداب و رسوم ایرانی است تصریح کرد :در این دوره آموزشی بیش از ۳۰ مربی به صورت دائم و پاره وقت کودکان و نوجوانان را با انواع جشن های سنتی محلی و ایرانی در قالب قصه گویی و شعر آشنا کرده و با انواع تکنیک های نقاشی و خطاطی به تصویر و تحریر درآورده اند .

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۹ دی ماه در محل نگار خانه خطایی اردبیل برای بازدید عموم دایر می باشد .

افتتاح نمایشگاه هنری به رنگ ساوالان در اردبیل

افتتاح نمایشگاه هنری به رنگ ساوالان در اردبیل

افتتاح نمایشگاه هنری به رنگ ساوالان در اردبیل

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه آثار هنری کودکان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.