رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: مانور لحظه صفر اطفای حریق با حضور هلال احمر و دستگاه های اجرایی در فرودگاه بیرجند برگزارشد.

شخم گر، رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: صبح امروز مانور اطفای حریق در فرودگاه بین المللی بیرجند با حضور نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان بیرجند و سایر دستگاه های دخیل در امر بحران برگزار شد.

وی افزود :در این مانور پس از سقوط هواپیما در فرودگاه به دلیل برخورد شدید با زمین حریق صورت می گیرد و 92 نفر دچار آسیب می شوند در ابتدا آتش نشانی فرودگاه وارد عمل شده و بدلیل وسعت بالای حادثه در خواست کمک می کند .

رییس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه پس از فراخوان در هلال احمر، تیم ها در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند، گفت: فرماندهی تیم ها توسط خود فرودگاه انجام می شد که ابتدا اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی را انجام داد و سپس هلال احمر به عملیات جستجو و نجات و انتقال مصدومان پرداخت.

شخم گر افزود: این مانور با حضور 47 نفر از نیروهای امدادی خواهر و برادر در قالب 9 تیم امدادی شامل یک تیم واکنش سریع ، ۵ تیم امدادونجات ، دو تیم اسکان و یک تیم حمایت های روانی با آمادگی کامل حضور داشتند.

برگزاری مانور اطفای حریق در فرودگاه بین المللی بیرجند+تصاویر

 

برگزاری مانور اطفای حریق در فرودگاه بین المللی بیرجند+تصاویر

 

برگزاری مانور اطفای حریق در فرودگاه بین المللی بیرجند+تصاویر

انتهای پیام/ب

اطفای حریق در فرودگاه بیرجند

برچسب ها: هلال احمر ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.