دیدار تیم‌های لیورپول و منچستر سیتی در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۴ بر ۳ به سود لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ جزیره تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم صدرنشین منچسترسیتی بود که در دیداری زیبا موفق شد با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست دهد.

در این مسابقه ابتدا چمبرلین در دقیقه 9 میزبان را پیش انداخت اما دقیقه 40 لروی سانه با حرکتی تماشایی و از زاویه بسته دروزاه لیورپول را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم بسیار جذاب تر از نیمه نخست پیگیری شد و شاگردان کلوپ در 10 دقیقه ای توفانی سه گل وارد دروازه سیتیزن ها کردند. فیرمینیو 59 ، مانه 61 و محمد صلاح 68 این سه گل را به ثمر رساندند تا شاگردان گواردیولا در آستانه شکست قرار بگیرند. اما در اواخر مسابقه سیتی توانست اختلاف را کم کند. برناردو سیلوا دقیقه 84 ابتدا بازی را چهار بر دو کرد و در دقیقه 91 نیز گوندوغان گل سوم سیتی را به ثمر رساند.

در نهایت تلاش صدرنشین لیگ جزیره در چهار دقیقه وقت تلف شده دیگر منجر به گل و به تساوی کشیده شدن بازی نشد و این تیم بالاخره نخستین شکست فصلش را متحمل شد.

با این نتیجه منچسترسیتی همچنان با 62 امتیاز صدرنشین است و یونایند رده دومی با پیروزی در بازی فردا مقابل استوک سیتی می تواند اختلاف امتیازش را با سیتی به 12 امتیاز کاهش دهد. لیورپول نیز با این پیروزی 47 امتیازی شد و هم امتیاز با منچستریونایتد و چلسی در رتبه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

پیروزی لیورپول مقابل منچسترسیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار