فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف و ضبط 43 هزار لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل قاچاق در مرزهای خشکی و آبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبداله نظرپور، فرمانده مرزبانی استان خوزستان اظهار داشت: ماموران مرزبانی در 2 عملیات جداگانه موفق شدند 43 هزار لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل قاچاق را در مرزهای خشکی و آبی استان کشف و ضبط نمایند.

وی تصریح کرد: ماموران گروهان مرزی هویزه از توابع هنگ مرزی دشت آزادگان در غرب خوزستان، روز گذشته هنگام گشت زنی در نوار مرزی، یک دستگاه تانکر حامل 20 هزار لیتر مواد سوختی (گازوییل) که به شکل غیر قانونی قصد فروش این محموله به شرکت های فعال در حوزه های مرزی را داشت شناسایی و توقیف کردند.

سردار نظرپور بیان داشت: همچنین در یک رشته عملیات دیگر ماموران پایگاه دریابانی آبادان، به یک فروند لنج تجاری، هنگام خروج از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در دهانه آبراه اروندرود مظنون شده و پس از توقیف آن حدود 23 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق را که به منظور فروش به دلالان بارگیری کرده بود، کشف و سرنشینان لنج را نیز به اتهام حمل و قاچاق غیرقانونی مواد سوختی دستگیر نمودند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه اذعان کرد: در این ارتباط 7 متهم به قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

قانون، مقصد تانکر گازوئیل قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.