منابع رسانه‌ای فلسطینی اعلام کردند دست‌کم یکصد صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اسرائیلی یکشنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.

یورش بیش از یکصد صهیونیست به مسجدالاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین،‌ منابع رسانه ای فلسطینی اعلام کردند ده‌ها صهیونیست یکشنبه به مسجدالاقصی یورش بردند و وارد آن شدند.

به گفته منابع رسانه ای فلسطینی دستکم یکصد صهیونیست با پشتیبانی نظامیان و پلیس صهیونیستی از طریق «باب المغاربه» به مسجدالاقصی یورش بردند. تعداد زیادی از شاگردان مدارس صهیونیستی که اقدام به ورود به مسجدالاقصی کرده بودند تلاش کردند مراسم دینی خود را در آن اجرا کنند که با ممانعت نگهبانان فلسطینی و نمازگزاران مواجه شدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی بخش هایی از زمین های فلسطینی‌ها در جنوب نابلس را تخریب کردند. به گفته شاهدان، یگانی از ارتش صهیونیستی به دبیرستانی در منطقه بورین یورش بردند و با خودروها و بلدوزرهای خود، ‌این زمین ها را تخریب کردند. رژیم صهیونیستی اعلام کرده است تصمیم دارد دیواری به طول دویست و پنجاه متر در این زمین ها احداث کند.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد جوانان فلسطینی و شهرک نشینان صهیونیست که از سوی نظامیان اشغالگر حمایت می شدند، در شهرک عوریف در جنوب نابلس درگیر شدند.

همچنین، به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی، نظامیان رژیم صهیونیستی یکشنبه به گروهی از فلسطینی ها در قدس حمله و چهار تن از آنها را زخمی کردند. یگانی از پلیس صهیونیستی با یورش به خیابان صلاح الدین در مرکز شهر قدس اشغالی به سوی فلسطینی ها گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند. مسئولان جمعیت هلال احمر فلسطین با تایید این خبر و وقوع درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست، گفتند که در تیراندازی اشغالگران صهیونیست به سوی فلسطینی ها سه تن از آنان زخمی شدند. همچنین نیروهای اورژانس هم که برای کمک به زخمی های این حادثه به خیابان صلاح الدین اعزام شدند هدف حمله نظامیان اشغالگر قرار گرفتند و یک تن از آنها زخمی شد.

 

انتهای پیام/

صهیونیست‌ها به بیت‌المقدس یورش بردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سرشونو انداختن پایین و هر غلطی دلشون میخواد میکنن
آخرین اخبار