پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار به مناسبت جان باختن دریانوردان در نفتکش ایران

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان جان باختن 32 دریانورد در نفتکش سانچی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده ولی فقیه در  خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در پیام های جداگانه ای حادثه تلخ و دلخراش جان باختن 32 دریانورد و خدمه کشتی نفتکش ایرانی سانچی را تسلیت گفتند.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با صدور پیامی جان باختن 32 خدمه کشتی نفتکش ایرانی سانچی را به عموم ملت شریف ایران و خانواده های معظم داغدیدگان این حادثه تلخ و دلخراش تسلیت گفت.

در این پیام ضمن طلب آمرزش و مغفرت برای این عزیزان، برای خانواده های آنان از خداوند صبر و بردباری و شکیبائی مسئلت شده است.

در پیام تسلیت غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان آمده است: 'مصیبت جانگداز و شهادت گونه پرسنل جان برکف نفتکش سانچی بسیار دردناک بود، این زحمت کشان و تلاشگران عرصه دریا با تقدیم جان خود که برای تعالی و پیشرفت میهن اسلامی بود نشان دادند که مردمان این سرزمین درهمه حال به فکر خدمت و تلاش برای کشور هستند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف خوزستان، درگذشت شهادت گونه این عزیزان را به ملت شریف ایران، خانواده های عزادار و همکاران مصیبت زده آنان تسلیت عرض می کنم و برای آنان مغفرت الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

عبدالغنی سامری سرملوان اهوازی و عبدالکریم بشارتی پور سرآشپز این نفتکش اهل خرمشهر جزء جان باختگان این حادثه بودند.

کشتی نفتکش ایرانی هفته گذشته پس از تصادف با یک کشتی فله بر در آب های چین، دچار انفجار شدید شد و در نهایت روز یکشنبه به طور کامل غرق شد و جان باختن همه خدمه و پرسنل این کشتی قطعی و محرز شد.

به همین مناسبت هیات دولت جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 25دی ماه 1367 را عزای عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان جان باختن دریانوردان در نفتکش ایران را تسلیت گفتند

برچسب ها: تسلیت ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.