آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید در آموزش و پرورش ما تحول و تغییرات فکری و اساسی رخ دهد.

بایددر آموزش و پرورش تحول و تغییرات فکری و اساسی رخ دهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیداربا اعضاء هیئت مدیره مدارس پیش حوزوی المهدی گفت: برای اینکه اهداف مقدس اسلام و انقلاب برسیم باید هم در آموزش و پرورش ما تحول و تغییرات فکری و اساسی رخ دهد و هم در مواردی حوزوی و پیش حوزوی را حمایت کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جامعه ما تربیت دینی اخلاقی و اسلامی می‌خواهد و قرار نیست سرمایه‌های این کشور فقط صرف حرفه آموزی شود افزود: مدارس حوزوی و پیش حوزوی محیطی امن و قابل اعتماد برای دانشجویان و دانش آموزان و خانواده هاست.

وی اضا فه کرد: دانش آموزان سرمایه‌های این مملکت هستند و معلمان و مربیان این مدارس هم تربیت یافتگان مکتب امام صادق (ع) و همه ما باید در این مکتب وفادار به نظام و اهل بیت علیه السلام باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در این جلسه کریم زاده مدیر عامل مدارس پیش حوزوی المهدی ضمن ارائه آمار و عملکرد این مدارس گفت:مدارس پیش حوزوی در استان مرکزی به دنبال تربیت دینی اسلامی هستند.

در پایان این دیدار از سوی هیات امنای و دانش آموزان مدارس پیش حوزوی المهدی به پاس زحمات و ۸ ساله آیت الله دری با کمترین امکانات و بیشترین خدمت در مدارس پیش حوزوی از وی قدردانی شد.

انتهای پیام / ج.

دیدار اعضاء هیئت مدیره مدارس پیش حوزوی المهدی با آیت الله دری نجف آبادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.