نصب صندوق الکترونیکی فروش تا پایان دی ماه

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان مالیاتی تا پایان دی 96 فرصت دارند نسبت به درخواست تخصیص شماره شناسه صندوق الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمدعلی غفاری اظهار داشت: در اجرای تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم با توجه به فراخوان انجام شده و در اجرای ماده 121 قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بخشنامه‌های سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان مشاغل ملزم به نصب صندوق مکانیزه فروش هستند.
وی تصریح کرد: حدود 29 صنف از صاحبان مشاغل و مراکز کسب‌وکار در بخش‌های مختلف اقتصادی، خدماتی و توزیعی مشمول این قانون هستند.
غفاری گفت: صاحبان مشاغل برای برخورداری از بخشودگی مالیاتی به میزان 10 درصد از مالیات ابرازی عملکرد و اجتناب از تعلق جرائم مالیاتی مقرر در تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم و آیین نامه آن مکلف‌اند حداکثر تا پایان دی ماه نسبت به درخواست شناسه صندوق الکترونیکی در سامانه امور مالیاتی به آدرس https://tax.gov.ir اقدام کنند.
مؤدیان مالیاتی در سامانه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی باید نسبت به ثبت مشخصات خود، گزینه ثبت صندوق و نرم افزار فروش را انتخاب کنند.
در کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار مؤدی حقیقی و حقوقی فعال وجود دارد.

 انتهای پیام/غ

لزوم نصب صندوق الکترونیکی مالیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.