سید حفیظ الله هاشمی، به عنوان عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان امروز مراسم تحلیف خود را با حضور اشرف غنی به جا آورد.

مراسم تحلیف عضو جدید کمیسیون انتخابات افغانستان برگزار شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سید حفیظ الله هاشمی، به عنوان عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان امروز مراسم تحلیف خود را با حضور اشرف غنی به جا آورد.

در این مراسم که در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان، محمد فرید حمیدی، دادستان و دبیران کمیسیون انتخابات نیز حضور داشتند.

اشرف غنی پس از مراسم تحلیف عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات گفت: تعهد شما به ملت است و این تعهد باید عملی شود. رئیس جمهور افغانستان  بر اتفاق، هماهنگی و کار جمعی اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی نیز تاکید کرد.

گفتنی است که به دنبال برکناری نجیب‌الله احمدزی، رئیس پیشین کمیسیون انتخابات، اشرف غنی خواستار معرفی افراد جدید، از سوی کمیته گزینش برای جایگزینی احمدزی شد.

اشرف غنی، اسناد سه نفر واجد شرایط برای عضویت در کمیسیون انتخابات را بررسی و سید حفیظ الله هاشمی را به عنوان عضو جدید این کمیسیون معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار