رئیس مجلس پاکستان گفت: شهر بیت‌المقدس متعلق به اسلام و پایتخت فلسطین است و ما هرگز از حقوق مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد.

هرگز از حقوق مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایاز صادق، رئیس مجلس پاکستان در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی که صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: ایران کشوری با فرهنگ و متمدن است، از مهمان‌نوازی مردم این کشور کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: مردم جهان هنوز نمی‌دانند که این مردم ما هستند که با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند، سرمایه‌داری جدید نه تنها به ما کمکی نکرده است بلکه موجب افزایش شکاف بین ثروتمندان و فقرا نیز شده است. 

رئیس مجلس پاکستان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا دائما در حال حمله به دین اسلام است و آن را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند، گفت: نمایندگان پاکستان از اتحادیه پارلمانی می‌خواهند اقدامات ترامپ را محکوم کند و این یکی از درخواست‌های ما از این پارلمان است.

ایاز صادق تأکید کرد: شهر بیت‌المقدس متعلق به اسلام و پایتخت فلسطین است و ما هرگز از حقوق مردم فلسطین کوتاه نخواهیم آمد.

وی اضافه کرد: باید مسلمانان جهان باهم گفتگو کنند و درک متقابلمان را ارتقاء بدهیم. در وضعیت کنونی ضروری است که به سمت یکپارچگی حرکت کنیم.

رئیس مجلس پاکستان در پایان با اشاره به مسئله کشمیر و مناقشه بین هند و پاکستان، تأکید کرد: باید راه‌حلی برای پایان دادن به این مناقشات بیابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار