یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که زیرساخت‌های مناسب برای طراحی یک سایت با بازدهی بالا را فراهم می‌کند.

راهکار شرکت‌های دانش بنیان برای کمک به فعالان دنیای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی نرم‌افزاری شده است که کار سازمان‌های بزرگ را برای انجام فعالیت‌های ارتباطی آسان می‌کند و زیر ساخت‌های مناسب در حوزه طراحی سایت را در اختیار آنان قرار می‌دهد و آن‌ها به کمک این زیرساخت نرم افزاری می‌توانند یک سایت پر بازده را تولید کنند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با این نرم‌افزار و سیستم سازمانی اظهار کرد: برای راه‌اندازی یک سایت در یک اداره و یا سازمان باید از زیرساخت‌های مناسب استفاده کرد تا آن سایت دچار مشکل و یا خرابی نشود مخصوصا اگر این سایت متعلق به یک سازمان بزرگ پربازدید باشد؛ در همین راستا شرکت ما نرم افزاری را تولید کرده است که سبب ایجاد سایت‌های پر بازده  و مناسب می‌شود.

 سایت هایی بدون قطعی با بازدهی بالا

وی با اشاره به کارکرد‌های مختلف یک سایت و اهمیت آن گفت: در یک سایت عملکرد‌های متفاوتی وجود دارد  از جمله فرم‌سازی و گزارش نویسی که اگر امکانات کافی وجود نداشته باشد این کار انجام نمی‌ شود و گزارش‌های اشتباه سبب می‌شود تا  از سویی اطلاعات دقیق در اختیار مخاطبان قرار نگیرد و از سویی دیگر مردم اعتماد خود را نسبت به آن سایت از دست دهند.

 این مدیر شرکت دانش بنیان تصریح کرد: تفاوتی که نرم‌افزار ما با دیگر نرم‌افزار‌های موجود در بازار دارد این است که سایت‌هایی که توسط نرم‌افزار ما طراحی می‌شوند بسیار حرفه‌ای و با امکانات بیش از اندازه هستند، این امکانات عبارتند از: گزارش‌های تطبیقی، سازگاری با برنامه تلفن همراه  و اگر امکانات جانبی یک سایت مناسب باشد تعداد مخاطبان آن روز به روز افزایش خواهد یافت و در حال حاضر با افتخار می‌گوییم که تمام سایت‌هایی که به کمک نرم افزار شرکت ما راه اندازی شده اند به هیچ وجه قطعی ندارند و میزان قطعی سایت کمتر از ۱ دهم درصد است.

این مدیر شرکت دانش بنیان در خصوص امکانات جانبی این نرم افزار یادآور شد:  نرم‌افزار ساخته شده توسط شرکت ما تمام استاندارد‌های روز جهان را دارد و در حال حاضر ۶۰ سازمان بزرگ کشور از جمله وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و تعداد بازدید کنندگان این نرم افزار روز به روز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار