چهارمین گردهمایی مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در زندان های استان صبح امروز در اداره کل زندان های کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: این جلسه به منظور بررسی آخرین وضعیت زندانیان جرائم غیر عمد استان خصوصاً محکومینی که از سنوات قبل تحمل حبس می کنند برگزار شد تا در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی زمینه آزادیشان فراهم شود.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 256 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان های استان تحمل حبس می کنند که تعداد 37 نفر از آنان ورودی سال گذشته می باشند اولویت ستاد دیه استان آزادی این تعداد از مددجویان هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در ادامه افزود: امسال در تمامی شهرستان های استان جشن گلریزان برگزار شد که بیش از 21 میلیاردو 735 میلیون ریال توسط خیرین تعهد شدکه تا به امروز حدود 60 درصد آن وصول شده است و با پیگیری های لازمه مابقی این مبلغ تا پایان امسال وصول می شود.

موسوی گفت: خوشبختانه زندانی بابت دیه در(حوادث رانندگی) جرائم غیر عمد در سطح زندان های استان به تعداد انگشتان یک دست رسیده است و این موضوع فقط با پیشگیری و فرهنگ سازی دربین عموم مردم محقق شود.

وی تصریح کرد: امادر بحث مهریه این موضوع برعکس است در سطح استان در نوع جرم بالاترین آمار مربوط به محکومین به مهریه و نفقه است که این امر هم نیاز به یک فرهنگ سازی و بسیج عمومی دارد.

انتهای پیام/ی

وجود 256 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان های کرمان

برچسب ها: ستاددیه ، مهریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار