مشمولین سهام عدالت هنوز برای ثبت شماره شبای بانکی جهت دریافت سود فرصت دارند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد اظهار داشت: فرصت برای ثبت شماره حساب شبای بانکی مشمولین سهام عدالت جهت دریافت سود، از طریق سامانه مربوطه به نشانی اینترنتی samanese.ir همچنان وجود دارد.

شهناز عسگریان با تأکید بر اینکه سود سهام عدالت به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد گفت: سود هر یک از مشمولین به حساب شخص واریز می شود و باید شماره حساب بانکی مستقل خود را ثبت نمایند.

وی اضافه کرد: سود سهام عدالت پس از ۱۵ روز از تاریخ ثبت و تأیید شماره شبا توسط بانک، واریز و از طریق پیامک به فرد اطلاع رسانی می‌شود.

عسگریان درخصوص مبلغ سود سهام عدالت هم گفت: این سود مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۵ سهام عدالت و با توجه به مبلغ سهامداری برای مشمولین عادی حداکثر ۷۳۸ هزار ریال و برای مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اقشار آسیب پذیر، یک میلیون و  ۵۰۰ هزار ریال است که تا پایان سال و در سه مرحله واریز خواهد شد.

وی گفت: بر این اساس، میزان سود واریزی مرحله اول حداقل ۲۴۶ هزار ریال برای مشمولین عادی و ۵۰۰ هزار ریال برای اقشار آسیب پذیر می‌باشد.

عسگریان یادآور شد: ۷۱۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری مشمول طرح سهام عدالت هستند که تا کنون ۵۴۴ هزار و ۸۹۵ نفر از این تعداد، سود سهام عدالت را دریافت نموده اند.

به گفته وی؛ در حال حاضر امکان خرید و فروش سهام عدالت وجود ندارد و واگذاری آن به هر طریقی فاقد اعتبار است.

انتهای پیام/ش

واریز سود سهام عدالت به حساب بانکی شخص مشمول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار