عضو شورای شهر تهران گفت: تا زمانی که نمایندگان شهرداری تأیید نکنند کسی نمی‌تواند فعالیت ساختمانی و کارگاهی انجام دهد.

انجام فعالیت‌های ساختمانی و کارگاهی در گرو تأیید نمایندگان شهرداریزهرا نژادبهرام‌ عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به حادثه‌ سقوط ابزارآلات یک ساختمان در حال ساخت بر سر 2 عابر که منجر به فوت شد، اظهار کرد: تدابیر ایمنی ساختمان خوب نبوده و اشکال داشته است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اگر نکات ایمنی به طور کامل رعایت و اجرا می‌شد، هیچ‌گاه اتفاقی‌ برای کسی رخ نمی‌داد، افزود: یقیناً تأمینات ایمنی مناسبی صورت نگرفته بود و مسئولان آن ساختمان چارچوب‌های ایمنی‌ را رعایت نکرده بودند که اگر رعایت کرده‌ بودند این اتفاق رخ نمی‌داد.

نژادبهرام در پاسخ به سئوالی‌ مبنی بر اینکه چطور بدون تأمین مسائل ایمنی این کارگاه اجازه فعالیت گرفته بود؟، گفت: معمولاً اجازه داده نمی‌شود و ممکن است در فاصله‌ای که نماینده شهرداری تأیید کرده این نواقص رخ داده است.

وی با بیان اینکه ایمنی یک چارچوب‌ مشخص‌ دارد، گفت: شهرداری ناظر بر این چارچوب است و بر کارهای کارگاهی نظارت می‌کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر نمایندگان شهرداری ایمنی ساختمان را تأیید نکنند، آن کارگاه نمی‌تواند فعالیت کند، تصریح کرد: در مواقعی که این اتفاقات رخ می‌دهد باید بررسی شود که چه عواملی باعث حادثه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اعضای شورا به صراحت‌ از شهردار خواسته که این مسئله بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار