دبیر اجرایی مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب از برگزار ی این مسابقه در قالب پوستر و اینفوگرافیک و نیز تصویرسازی و کاریکاتور همزمان با دهه فجرخبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد دهقان اظهار کرد: مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب را  درگاه فرهنگی راسخون در دو قالب و سه محور با موضوعات رسانه و امنیت، شهادت و امنیت ، نفوذ، نفاق و امنیت(مثلث ناامنی: استکبار، نفاق، سعودی)  برگزار می‌ کند.

وی افزود: همان گونه که در روایت معصومین تاکید شده امنیت نعمتی مجهول است و در حدیثی دیگر آنچه همه مردم به آن نیاز دارند فارغ از دین و آئین، امنیت اعلام شده، از طرفی حوادث اخیر که اهمیت امنیت و ضرورت پرداختن به این مبحث را بیشتر نشان داد .

دبیر اجرایی مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب تاریخ ارسال اثر  به این مسابقه را از 20 دی ماه تا 20 بهمن اعلام واضافه کرد: داوری این مسابقه طی 5 روز انجام می شود و اعلام نتایج 25 بهمن ماه خواهد بود، مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و هر نفر می‌تواند تا 5 اثر ارسال کند.

دهقان در خصوص جوایز این مسابقه عنوان کرد: در دو بخش یاد شده 3 نفر به عنوان نفرات برتر اعلام می‌شوند که به ترتیب 500، 300 و 100 هزار تومان جایزه نقدی به رتبه‌های اول تا سوم تعلق می‌گیرد؛ علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به  درگاه فرهنگی راسخون مراجعه کنند.

به گفته دبیر اجرایی مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب، سال گذشته در مسابقه طراحی با موضوع سوگواره عاشوراییان 1200 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

 

انتهای پیام/م

 

مسابقه طراحی امنیت در سایه انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار