توافق نهایی میان باشگاه های پرسپولیس و الغرافه قطر امشب برای انتقال طارمی به این باشگاه قطری توافق انجام شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی طارمی چند روز پیش به باشگاه الغرافه قطر پیوست و طبق برنامه قرار است مراسم معارفه این بازیکن ساعت 19:30 به وقت ایران در هتل گرند حیات دوحه برگزار شود. 

گفتنی است عصر امروز در تماس تلفنی فهد مدیر ورزشی باشگاه الغرافه و گرشاسبی توافق نهایی برای انتقال طارمی به این باشگاه قطری صورت گرفت. توافق نهایی برای امضا به باشگاه پرسپولیس ارسال شد. 

در حالی که شبکه الکاس قطر از به توافق نرسیدن این باشگاه قطری با لژیونر تبعه فلسطینی خود خبر داده بود و اظهار کرده بود که طارمی نمی تواند به لیست آسیایی این تیم اضافه شود اما مدیر برنامه طارمی این موضوع را تکذیب کرد.

عبدالصمد ابراهیمی درباره این مطلب گفت: باشگاه الغرافه قطر بعد از توافق نکردن با خیمینز بازیکن فلسطینی خود برای جدایی، نام او را از لیست خود خارج کرد و قرار است پول این بازیکن را بپردازد. 

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: ماجرای خیمنیز و الغرافه شبیه مگویان و استقلال است. بازیکن فلسطینی الغرافه قطر جدایی توافقی را در نشست مدیران باشگاه نپذیرفت. همچنین باشگاه الغرافه قطر هم به او اعلام کرد که تمام حقوق این بازیکن را تا پایان قراردادش می پردازد اما او را از لیست کنار می گذارد و حق پیوستن به باشگاه دیگری را ندارد. 

انتهای پیام/ 

باشگاه الغرافه قطر نام بازیکن فلسطینی را از لیست آسیایی خارج می کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار