معاون بنیاد مسکن کشور گفت: به دلیل گرمای زیاد در این مناطق نمی توانیم کار ساخت و ساز را به بعد از خرداد موکول کنیم بلکه باید طی این چهار ماه عمده کارها را انجام دهیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ عزیزالله مهدیان  معاون بنیاد مسکن کشور عصر امروز چهارشنبه در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: تا کنون تعداد ۲۸ هزار و ۸۸۶ پرونده جهت عقد قرارداد به بانکها معرفی شده اند و  از این تعداد تا کنون ۱۲ هزار۸۲۳ پرونده عقد قرارداد شده که فقط ۷ هزار و ۶۶۶ مورد پرداخت شده است. لذا باید این روند سرعت بگیرد.

معاون بنیاد مسکن کشور، مشکل موجود را مربوط به بانکها دانست و گفت: متاسفانه بانک ها ظرفیت اینکه بیش از این مقدار قرار داد ببندند، ندارند و بانک ها باید در این زمینه خودشان را تقویت کنند و نیروهای لازم را تامین کنند.

این مسئول با بیان اینکه تا مردم آسیب دیده نسبت به عقد قرار داد اقدام نکنند نمی توانیم کار ساخت و ساز را آغاز کنیم، خاطر نشان کرد: به دلیل گرمای زیاد در این مناطق نمی توانیم کار ساخت و ساز را به بعد از خرداد موکول کنیم بلکه باید طی این چهار ماه عمده کارها را انجام دهیم.

در حال حاضر هیچ کلاس درسی در مناطق زلزله زده در چادرها برگزار نمی شود و برای همه کانکس در نظر گرفته شده است اما چون در تعدادی از کانکس ها به طور ۳ شیفته کلاسها برگزار می شود برای حل این مشکل به ۴۲ کانکس دیگر نیازمند است.

همچنین عنوان شد که در حال حاضر ۲۹۶ کانکس جهت تشکیل کلاس درس دانش آموزان در اختیار مناطق زلزله زده است.

 

انتهای پیام/ز

 

۲۹۶ کانکس جهت تشکیل کلاس درس دانش آموزان در مناطق زلزله زده وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.