براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

پیش بینی بارش پراکنده باران دربرخی مناطق کشور+ جدولبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌های پنجشنبه و جمعه به سبب وزش باد شدید جنوبی در گیلان و اردبیل دما بطور قابل ملاحظه افزایش می‌یابد.

همچنین در این دو روز در غالب مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی افزایش نسبی دما خواهیم داشت. از روز جمعه یک سامانه بارشی به کشور وارد شده و مناطق غرب، شمال غرب، جنوب غرب و زاگرس مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب افزایش ابر، وزش باد شدید، بارش باران و برف و به تدریج کاهش دما می‌شود.

در این روز به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط غرب و جنوب غرب پیش بینی می‌شود. روز شنبه گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده در روز جمعه، مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و برخی استان‌های جنوبی را در برمی گیرد که در استان‌های جنوبی رعدوبرق نیز پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال بوده و انتظار داریم از ظهر روز دوشنبه این سامانه به تدریج از مرز‌های شرقی کشور خارج شود. همچنین از بعدازظهر روز جمعه با نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور، نیمه غربی خلیج فارس و در روز‌های شنبه و یکشنبه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، به سبب وزش باد شدید، مواج پیش بینی می‌شود. دریای خزر نیز بعد از ظهر شنبه مواج است.

پیش بینی بارش پراکنده باران دربرخی مناطق کشور+ جدول

پیش بینی بارش پراکنده باران دربرخی مناطق کشور+ جدول

پیش بینی بارش پراکنده باران دربرخی مناطق کشور+ جدول

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور 28 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ دی ۱۳۹۶
خداکنه یه باران وبرف خوب بباره . انشالله
آخرین اخبار