مراسم گرامیداشت شهید حسین جهانی و همسر شهیده‌اش ساقی فعال که در سانحه کشتی سانچی در ردیف شهدای عشق و آتش قرار گرفتند روز شنبه ۳۰ دی‌ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده مراسم گرامیداشت شهید حسین جهانی و همسر شهیده‌اش ساقی فعال که در سانحه کشتی سانچی در ردیف شهدای عشق و آتش قرار گرفتند روز شنبه 30 دی‌ماه در مسجد جامع روستای هل‌آباد برگزار می‌شود.

وی با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه کشتی نفتکش ایرانی بیان کرد: سرنشینان این کشتی که در حین خدمت شهادت‌گونه‌ جان باختند قلب تمامی ملت ایران را جریحه‌دار کردند که دو تن از این شهدا از اردبیل بوده که به پاس بزرگداشت این شهدا مجلسی برای آنها تدارک دیده شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل با دعوت از اهالی استان اردبیل برای حضور گسترده و پرشور در این مراسم گفت: این افراد که در راه خدمت به میهن جان خود را از دست دادند به واقع افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند و باید با حضور پرشور در این مراسم قدردانی خود را از این خدمات به جا آوریم.

زنجانی حادثه‌ آتش‌سوزی کشتی نفتکش سانچی و شهادت تعدادی از هموطنان را در این حادثه مصیبت‌بار دانست و افزود: این مصیبت و ضایعه بزرگ همه ملت ایران را تحت تاثیر قرار داد که برگزاری این مراسم در راستای ارج نهادن به خدمات این شهدا برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ح

حادثه کشتی نفتکش ایرانی 

 

برچسب ها: کشتیرانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.