فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر گفت: امروز امنیت مردم اولویت اصلی نیروی بسیج است و در این راستا گشت‌های بسیج محله محور همزمان با سراسر ایران در شهرستان بردسیر برگزار می‌شود.

گشت‌های بسیج محله محور از اول بهمن ماه برگزار می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ پاسدار صمد ایمانی گفت:اجرای گشت‌های بسیج محله محور به معنی حکومت نظامی نیست، این گشت‌ها فقط در راستای احساس امنیت خانواده‌ها و نا امن کردن بستر برای مجرمین است.

وی افزود: این گشت‌ها به صورت ضابطه‌مند و در قالب تیم‌های پیاده و سواره در محله‌های پایگاه‌های بسیج توسط فرزندان همان محله‌ها برای ارتقای امنیت مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ ایمانی تصریح کرد: امنیت ما در شهرستان بردسیر مثال زدنیست، اما متاسفانه می‌بینیم سرقت‌هایی انجام می‌شود که مردم را نگران کرده است و خب طبیعی است مردم نگران اموال خود باشند، بسیج با اجرای این گشت‌ها جوری عمل خواهد کرد که مردم با خیال راحت و با آسایش کامل به سفر و گردش خود بپردازند و خواب راحتی داشته باشند، چرا که میدانند فرزندانشان در محله‌ها گشت می‌زنند و محله‌ها را برای سارقان و مجرمین نا امن می‌کنند.

وی ضمن اشاره به فرمایش فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای اظهار کرد: اجرای این گشت‌ها نه توسط ارتش امکان پذیر است نه نیروی انتظامی و نه سپاه، بلکه فقط توسط بسیجیان امکان پذیر است.

انتهای پیام/ح

گشت های محله محور از بهمن ماه دربردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار