رئیس دیوان محاسبات گفت: بودجه سالانه مراحل پایانی خود را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طی می‌کند و تا یکشنبه تحویل صحن علنی مجلس می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در  دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بودجه سالانه مراحل پایانی خود را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طی می‌کند و تا یکشنبه تحویل صحن علنی مجلس می‌شود.

عادل آذر دغدغه‌ی اصلی دیوان محاسبات در خصوص بودجه سال ۹۷ را نحوه‌ی تنظیم و تدوین تبصره‌های لایحه‌های این بودجه است که باید این تنظیم به نحوی باشد که امکان حسابرسی از سوی دیوان محاسبات به عنوان بازوی مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سالانه ۹۷ برش از برنامه‌های ششم توسعه است گفت:بودجه‌ای که در حوزه‌های مختلف در اختیار ادارات می‌گذاریم باید شغل ایجاد کند.

رئیس دیوان محاسبات افزود:هر چه در راستای ایجاد شغل و تولید صرف شود در راستای اقتصاد مقاومتی است

عادل آذر گفت: تفریق بودجه سال ۹۵ دیروز از سوی دیوان محاسبات به مجلس ارائه شده و چهارشنبه هفته آینده نیز در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی افزود: بودجه و هزینه‌های دولت سالانه کشورهر ساله توسط دیوان محاسبات تفریق و بررسی می‌شود به طوری که مشخص شودچقدر در چارچوب قانون و مقررات و ضوابط خرج شده و چقدر نیز در جهت هدف‌های تعیین شده نبوده است.

همچنین عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان، از نیروگاه ١٠ مگاواتی خورشیدی زاهدان بازدید کرد.

بودجه سالانه کشور هفته آینده تحویل صحن علنی مجلس می‌شود

انتهای پیام/ع

سفررییس دیوان محاسبات به سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار