رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افتتاح 35 طرح در حوزه بهداشت و درمان به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان اردبیل خبر داد.

افتتاح 35 طرح در حوزه بهداشت و درمان در استان اردبیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان‌اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها حوزه بهداشت و درمان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای دهه فجر امسال بوده به طوری که افتتاح 35 طرح در حوزه بهداشت ودرمان برای این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: این پروژه‌ها و طرح‌ها که شامل بیمارستان 160 تختخوابی پارس‌آباد، خانه‌های بهداشت شهری و روستایی و کلینیک‌های درمانی است برای اجرای و بهره‌برداری از آنها بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بهره‌برداری از این پروژه‌ها را زمینه‌ساز ارتقای خدمات‌رسانی‌های کیفی به مردم و مراجعان دانست و تصریح کرد: در همین راستا از سال 94 تاکنون 11 میلیارد تومان برای ارتقای استاندارد مراکز درمانی شهری در سطح استان اردبیل هزینه شده و خدمات‌رسانی این مراکز بهبود یافته است.

اخوان اکبری افزود: علاوه بر این در راستای بازسازی، تعمیر، تجهیز و ارتقای استاندارد مراکز درمانی، تجهیزات زایمانی و خانه‌های بهداشت در سطح استان شاهد هزینه‌کرد 21 میلیارد تومان در سطح استان از سال 93 تا نیمه نخست امسال بودیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان بیان کرد: این طرح که با رویکرد خدمت‌رسانی بی منت به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه اجرا می‌شود توانسته است تا زمینه‌ساز جلب رضایتمندی 91 درصدی مردم استان در مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی شود.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های حوزه بهداشت و درمان در اردبیل

 

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.