در جریان سفر مقامات ورزش ایران به عراق؛

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون هندبال ایران و عراق

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون هندبال ایران و عراق منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در جریان سفر روسای فدراسیون‌های ورزشی کشورمان و همچنین دکتر داورزنی معاون وزیر ورزش به کشور عراق و در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری دو کشور و انتقال دانش فنی و برگزاری اردو‌های مشترک ورزشی، نشست مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی ایران و عراق در شهر کربلا برگزار شد.

علیرضا پاکدل نائب رئیس فدراسیون هندبال کشورمان که به نمایندگی از فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در این اجلاسیه حضور داشت در نشستی با رئیس فدراسیون هندبال عراق تفاهم نامه همکاری بین دو کشور را امضا کرد.

در این نشست سلام عواد دویج رئیس فدراسیون هندبال عراق با اشاره به توانمندی‌های هندبال ایران در آسیا خواستار همکاری در زمینه‌های آموزشی و اعزام مدرسان کشورمان به منظور ارتقای دانش فنی مربیان و داوران کشور عراق شد.

وی ضمن تشکر از حضور علیرضا پاکدل در کشور عراق برای انعقاد تفاهم نامه دو کشور با اشاره به کرسی‌های هندبال ایران در آسیا، حضور علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال ایران به عنوان نائب رئیس فدراسیون هندبال آسیا را یک فرصت خوب برای هندبال ایران دانسته و وی را به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار هندبال آسیا معرفی کرد.

در ادامه علیرضا پاکدل رئیس هیات هندبال استان فارس و نائب رئیس فدراسیون هندبال کشورمان، آمادگی فدراسیون هندبال ایران را در کمک به ارتقای هندبال عراق در همه زمینه‌ها و همکاری در خصوص اعزام مدرسان زبده کشور ایران به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی اعلام کرد.

همچنین رئیس فدراسیون هندبال عراق خواستار این شد که تیم هندبال بانوان کشورمان یک هفته قبل از حضور در مسابقات غرب آسیا اردوی مشترکی را با تیم بانوان عراق و به میزبانی این کشور برگزار کند که با موافقت نائب رئیس فدراسیون هندبال ایران همراه شد.

همچنین در این نشست مربیان ملی رده‌های مختلف کشور عراق خواستار برگزاری اردوی مشترک با ایران و کمک به ارتقا سطح کیفی تیم‌های ملی عراق شدند که علیرضا پاکدل قول مساعدت در این خصوص را داد.

در پایان تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون هندبال ایران و عراق در زمینه‌هایی همچون مباحث آموزشی و برگزاری اردو‌های مشترک به امضا علیرضا پاکدل و سلام عواد دویج رسید.

گفتنی است، در این سفر داورزنی معاون وزیر ورزش، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، دزفولی معاون روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، ثوری رئیس فدراسیون بوکس، جوهری رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی، ضیایی رئیس فدراسیون والیبال، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، علیرضا پاکدل نائب رئیس فدراسیون هندبال، عبدی نائب رئیس فدراسیون تیر و کمان، علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال، بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی و کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال از جمله مسولان ورزشی بودند که در قالب هیات ورزشی از ایران به کشور عراق سفر کردند.

انتهای پیام/ن

 همکاری بین فدراسیون هندبال ایران و عراق توسعه می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار