رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: زمینه تجاری‌سازی ایده‌های جوانان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در نشست با اعضای منتخب مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل افزود: چنانچه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد دارای طرح و ایده‌ای باشند، با هدف رونق کسب و کار از ایده‌های قشرجوان فعال و پویای جامعه حمایت خواهد شد.

وی اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها در شکوفایی برنامه دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌های مورد نظر مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به ضرورت فراهم شدن شرایط تسهیل اجرای مناسب فعالیت و برنامه‌ سمن‌ها اشاره کرد و افزود: بحث و بررسی در زمینه حل موانع و مشکلات سازمان‌های مردم نهاد ضروری بوده و باید با نیازسنجی مناسب زمینه افزایش فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف را فراهم کرد.

عاملی به نهادینه شدن فرهنگ گفت‌وگو در جامعه اشاره کرد و توضیح داد: باید شرایطی در جامعه ایجاد کنیم تا رسالت جدید نسل جوان در برخورد با مسائل و مشکلات، تبدیل کردن آن به فرهنگ گفتمان در جامعه شود.

وی تصریح کرد: چنانچه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد دارای طرح و ایده‌ای باشند، با هدف رونق کسب و کار از ایده‌های این قشر فعال و پویای جامعه حمایت خواهیم کرد تا شرایط تجاری‌سازی برنامه‌ها و ایجاد امکانات مدنظر را فراهم آوریم.

دبیر مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل نیز در این دیدار با قدردانی از حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حضور اعضای منتخب مجمع، گفت: با آغاز به کار فعالیت رسمی مجمع جوانان، جلسات و برنامه‌های منظمی با مسؤولان دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود که با تخصصی شدن این برنامه‌ها دستیابی به نتایج مدنظر با سرعت و انسجام بیشتری امکان‌پذیرخواهد شد. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.