به زودی؛

کلنگ آکادمی وزنه برداری به زمین زده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از کلنگ زنی آکادمی وزنه برداری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  افشین حیدری، مدیر کل اداره ورزش وجوانان خوزستات گفت: اتفاقات خوبی در ورزش خوزستان در حال شکل گیری است که اگر حمایت استاندار و اعتباراتی که او نسبت به آنها تاکید ویژه دارد، نباشد، قطعا این اتفاقات خوب در ورزش رخ نمی دهد.

وی بیان کرد: در حوزه جوانان نیز برنامه های مد نظر اداره ورزش و جوانان خوزستان است، چرا که دکتر شریعتی تکلیف کرده است که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز سهمش را در نشاط اجتماعی ایفاء کند. امشب مراسم ازدواج ۲۰ زوج جوان را در محل نمایشگاه خواهیم داشت.

حیدری عنوان داشت: افتتاح اولین نمایشگاه ورزشی خوزستان را امروز شاهدیم و امیدوارم در سال های آینده با برندهای آسیایی و جهانی برگزار شود. این نمایشگاه شروع راه تازه ای است و می خواهیم اهواز در تقویم نمایشگاه های ورزشی آسیا گنجانده شود و این مهم دور از دسترس نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: هدف این است که از بخش خصوصی حمایت کنیم. نگاه دولت به خصوصی سازی نیز مثبت است و ما هم در ورزش چنین نگاهی را داریم. پروژه های بسیار خوبی را در ماده 27 واگذار کردیم و تا پایان سال نیز پروژه های نیمه تمام  تکمیل می شوند.

وی بیان کرد: همچنین چند مجموعه ورزشی را هم افتتاح خواهیم کرد و 20 پروژه نیز تعیین تکلیف می شوند.

حیدری گفت: در 2 ماه گذشته با تدبیر دکتر شریعتی، جان تازه ای به صنعت استان تزریق شده است و جامعه ورزش نیز چنین درخواست دارد که استاندار خوزستان در بحث تسهیلات ارزان قیمت برای باشگاه های خصوصی که با تمام مشکلات فعالیت می کنند، کمک هایی به ما داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوزستان میزبانی رقابت های مهمی از جمله جام جهانی کشتی، وزنه برداری و مسابقات بین المللی‌ شطرنج را پیش رو دارد. همچنین به زودی کلنگ آکادمی وزنه برداری در حاشیه مسابقات جهانی وزنه  برداری به زمین زده می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.