با بسته ورزشی جمعه 29 دی ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، برگزاری دیدار هفته بیستم تیم های مس کرمان و راه آهن تهران در سیرجان، معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تنیس روی میز استان کرمان، ضرب شتم داور مسابقه فوتبال لیگ برتر استان توسط بازيكنان تيم جيرفتی، برگزاری مسابقات تنیس جام دوستی و مهرورزی در کرمان، رفسنجان میزبان سوارکاران استقامت و جلسه همدلى و اتحاد هيئت هاى كاراته استان و شهرستان كرمان پیگیری شده است.

 

* سیرجان میزبان مس کرمان و راه آهن تهران

با درخواست باشگاه مس کرمان و موافقت فدراسیون فوتبال بازی این هفته تیم فوتبال مس کرمان برابر راه آهن تهران در شهر سیرجان برگزار می شود.

به گفته عارف سعيديان، سرپرست تيم فوتبال صنعت مس كرمان و درخواست احمد نخعى، سرمربى تيم مس كرمان، بازى تيم هاى صنعت مس كرمان و راه آهن تهران از هفته بيستم رقابت هاى ليگ دسته اول فوتبال كشور كه تيم فوتبال مس كرمان ميزبان اين مسابقه بود، به دليل بى كيفيت بودن زمين ورزشگاه شهيد باهنر كرمان در شهر سيرجان، ورزشگاه اختصاصى گل گهر برگزار می شود.

بر این اساس، اين ديدار روز يكشنبه، یکم بهمن ماه  از ساعت ١٤:٠٠ در ورزشگاه اختصاصى گل گهر شهر سيرجان برگزار می شود.

 

* معرفی نفرات برتر مسابقات انتخابی تنیس روی میز استان کرمان

مسابقات انتخابی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان استان کرمان در بخش دختران به منظور حضور در مسابقات كشوری ساری با معرفی نفرات برتر در سالن شادروان كهنوجی به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت ها در بخش نوجوانان ساينا سيدى و ياسمن زارع به ترتیب عناوین اول و دوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

در بخش جوانان نیز مينا فتح الله نژاد، صالحه نجاتى مقدم و غزل جهانگرد مقام های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

منتخبان به دور دوم مسابقات تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر کشور که به مناسبت دهه مبارک فجر 10 تا 13 بهمن ماه در ساری برگزار می شود، راه می یابند.

 

* ضرب شتم داور مسابقه فوتبال لیگ برتر استان توسط بازيكنان تيم جيرفتي

مسابقه فوتبال ليگ برتر استان کرمان، عصر دیروز بين تيم آبی پوشان كهنوج و شهيد زحمت كشان جيرفت در شهرستان كهنوج برگزار شد.

در ابتدا یکی از بازيكنان تيم زحمت كشان كه از تعويض خود ناراحت بود به مربي خود حمله ور شد و وی را مورد ضرب شتم قرار داد.

در ادامه بازی نیز ساير بازيكنان اين تيم جيرفتی پس از اعتراض نسبت به خطای گرفته شده توسط داور، وی را به شدت مورد ضرب شتم قرار دادند.

تیم زحمت کشان جیرفت جراحات سختی را در ناحيه صورت به داور وارد كردند لذا این حرکت بازیکنان سبب شد اين بازی در دقيقه ٨٠ ناتمام باقی بماند.

 

* برگزاری مسابقات تنیس جام دوستی و مهرورزی در کرمان

رقابت های تنیس روی میز جام دوستی و مهرورزی با حضور شرکت کنندگانی در رده های سنی مختلف در پارک مشاهیر کرمان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، آقایان یوسفی و یزدانپناه به ترتیب عناوین اول و دوم را تصاحب کردند و جوپاری و محمدی نیز به طور مشترک سوم شدند.

این مسابقات با همكاری کمیته همگانی هیئت تنیس روی میز استان کرمان، بدون هیچ هزینه ورودی به منظور شرکت عموم مردم برگزار شد.

 

* رفسنجان میزبان سوارکاران استقامت

پنجمین دوره مسابقات سوارکاری قهرمانی ‌استان در رشته استقامت جمعه ۴ اسفندماه به میزبانی هیئت سواکاری شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

این رقابت ها در رده های ۴۰ ، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر در باشگاه سوارکاری آقای بالود برگزار می شود.

چهاردهمين دوره ی مسابقات پرش با اسب نیز جمعه ٦ بهمن به میزبانی هیئت سواركارى شهرستان كرمان برگزار می شود.

 

* جلسه همدلى و اتحاد هيئت هاى كاراته استان و شهرستان كرمان

جلسه همدلى و اتحاد هيئت هاى كاراته استان و شهرستان كرمان به منظور برنامه ريزى و تصميمات جديد براى آغاز حركتى تازه در كاراته امروز با حضور مديركل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست که به ميزبانى اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، حاضران ضمن بررسى مسائل هيئت هاى كاراته استان و شهرستان کرمان به منظور اتحاد بيش از پيش و حمايت متقابل از يكديگر، قول مساعدت و همكارى در فضايى صميمانه و بر طبق قوانين و ضوابط را دادند.

در پايان اين جلسه حكم رییس هيئت شهرستان كرمان توسط احمد امیری رییس هیئت کاراته استان به حسین حسينى اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار